Ταξίδια
18 Απρ 2024 13:18
Οι καλύτερες στιγμές
21 Οκτ 2012
Ανεβήκαμε με αυτοκίνητο στη θέση Πριόνια, εκεί που σταματά ο δρόμος και αρχίζει το μονοπάτι για ανάβαση στον Όλυμπο. Αφήσαμε την κορυφή των θεών για άλλη φορά και περπατήσαμε το φαράγγι του Ενιπέα αντίστροφα μέχρι το ... »

06 Απρ 2011
Το πρωϊνό ξύπνημα στις 05:00 το πρωί ήταν... δύσκολο, αλλά θα πηγαίναμε να δούμε το Machu Picchu από κοντά και έτσι πήραμε κουράγιο. Στις 06:00 ακριβώς πήραμε ένα μίνι βαν που μας πήγε μέχρι την πόλη Ollantaytampo (Ολανταϊτάμπο) που σταματά ο ... »

04 Απρ 2011
Ξυπνώντας στην Λα Παζ, αποφασίσαμε να επισκεφτούμε την Κοιλάδα της Σελήνης (Valle de la Luna), ένα ενδιαφέρον μέρος στα προάστια της πόλης. Η περιοχή ονομάζεται έτσι γιατί θυμίζει την επιφάνεια του φεγγαριού. Είναι ένα σεληνιακό τοπίο το οποίο ... »

30 Μαρ 2011
Το mini bus που είχαμε κανονίσει για την εκδρομή πέρασε 08:05 και μας πήρε από το ξενοδοχείο μας. Η πρώτη μας διαπίστωση ήταν, ότι για μια ακόμα φορά, είμασταν οι μόνοι μή ισπανόφωνοι από τους 18 του group. Μια ώρα μετά σταματήσαμε σε ένα mini market ... »

27 Μαρ 2011
Την σημερινή μέρα επισκεφτήκαμε την μεγάλη πλευρά των καταρρακτών από την πλευρά της Αργεντινής. Στην Αργεντινή ανήκει περίπου το 80% της περιοχής. Αφού πήγαμε με λεωφορείο μέχρι την είσοδο του πάρκου Parque Nacional Iguazu, πληρώσαμε είσοδο ... »

26 Μαρ 2011
Πρωί-πρωί ξεκινήσαμε αποφασισμένοι να επισκεφτούμε τους καταρράκτες από την βραζιλιάνικη πλευρά και να αφήσουμε για την επόμενη μέρα την αργεντίνικη. Μάλιστα αποφασίσαμε να μην το κάνουμε με τον εύκολο τρόπο, δηλαδή με κάποιο ιδιωτικό πούλμαν, αλλά ... »

24 Μαρ 2011
Το πρωί αμέσως μετά το πρωινό και αφού κανονίσαμε τα εισιτήριά μας για την απογευματινή μας κρουαζιέρα στο κανάλι Μπιγκλ (Beagle), κατευθυνθήκαμε προς τον παγετώνα Μάρσιαλ (Marcial), που βρίσκεται πάνω από την πόλη. Μετά τον Περίτο Μορένο μας ... »

20 Μαρ 2011
Ξυπνήσαμε πολύ πρωί στο ονειρικό αυτό μέρος και πρώτη μας έννοια να δούμε πως χρωματίζονται οι κορυφές των βουνών σε διάφορες φάσεις της ανατολής του ήλιου. Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους... Χρυσαφένιες κορυφές!!! Μετά το πρωινό συνεχίσαμε την ... »

19 Μαρ 2011
Στις 10.00 μετά το πρωινό μας ξεκινήσαμε την περιπλάνηση μέσα στο πάρκο. Μας θύμισε σαφάρι. Με το πετρελαιοκίνητο μέσα στους χωματόδρομους, είδαμε άγρια άλογα, αγελάδες, γκρίζα πρόβατα και πολλά γκουανάκος. Πρώτα κάναμε στάση στη λίμνη Γκρέι ... »

17 Μαρ 2011
Αφού αφήσαμε το δωμάτιο, οδηγήσαμε μέχρι την αρχή της πόλης του Ελ Τσαλτέν. Από εκεί ξεκινήσαμε με τα πόδια τη διαδρομή μέχρι τη λίμνη Τόρρε κάτω από τους πύργους, τη δεύτερη πιο δημοφιλή διαδρομή στην περιοχή. Ηταν πολύ πιο εύκολη από τη ... »